Payroll Lead Expert

Payroll, lead expert, bérszámfejtés, English
Nemzetközi partnerünkhöz keresünk Payroll Lead Expert kollégát, Budapesti munkavégzésre.
A leendő Payroll Lead Expert feladata a külsős bérszámfejtési partner bevonásával működtetett, teljeskörű (end-to-end) bérszámfejtési folyamat menedzselése a felelősségi körébe tartozó vállalatok tekintetében.

Milyen feladatok várnak rád:
  • Teljeskörű bérszámfejtési folyamat-koordináció:
  • Felelős a - Payroll Operation Specialisták tevékenységének felügyeletén keresztül (a feladat magában foglalja a feladatok kiosztását/ellenőrzését/jóváhagyását, prioritások meghatározását) - a teljeskörű folyamat menedzselésért kiemelten:
  • havi bérzárási folyamat (bérszámfejtési naptár szerint tevékenységek), TB ügyintézéshez kapcsolódó folyamatok kontrollja, hóközi kifizetések kezelése, be/kilépők munkatársak folyamatának menedzselése, auditok kezelése.
  • Felelős a fenti folyamatok dokumentált működtetéséért (belső folyamat-leírások/utasítások formájában)
Szabálykövetés, határidők betartása:
  • Felelős a bérszámfejtési folyamathoz kapcsolódóan a
    törvényi megfelelés biztosításáért valamint a bérszámfejtési határidők betartatásáért beleértve az aktuális bérszámfejtési naptárban rögzített
    határidőket, illetve a munkavállalói igények/kérdések kezeléséhez kapcsolódó válaszadási határidőket.
Ügyfelek: kapcsolattartás, kommunikáció
  • Elsődleges kapcsolattartó az ügyfél cégek P&O/HR kapcsolattartói, valamint az egyéb központi funkció felelősei (pl. Számvitel, Adóosztály) irányába a bérszámfejtési szolgáltatáshoz és folyamatokhoz kapcsolódó kérdésekben. Kiemelten az ügyfél igények kezelése (pl.: bérelemkódok létrehozása, payroll naptárat érintő változtatási igények etc.), folyamat-változások egyeztetése (pl.: főkönyvet érintő ügyek esetén), munkatársi/vezetői kommunikáció
Vendor management:
  • Kiemelt kapcsolattartó a bérszámfejtési szolgáltató irányába. Felelős a szolgáltató teljesítményének monitorozásáért (a szolgáltatás folyamatos fejlesztéséért) .
A sikeres jelentkezéshez az alábbiakra van szükség:
  • Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • Bérszámfejtői és TB ügyintézői területen szerzett 6-8 éves szakmai tapasztalat
  • Microsoft Office alkalmazások haladó szintű ismerete (kiemelten Microsoft Excel)
  • SAP HR /Workday rendszer használatában szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Vezetői pozícióban szerzett releváns tapasztalat előnyt jelent
Amit partnerünk kínál:
  • Modern nemzetközi környezet, diverzitás
  • Hosszú távú munkalehetőség, heti 40 órás munkavégzés
  • Versenyképes juttatási csomag, cafeteria és teljesítményértékelés
  • Egészségbiztosítás
  • Céges laptop és mobiltelefon
  • Irodai masszázs
  • Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
  • Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
  • Home office és rugalmas munkavégzés

Amennyiben a leírás felkeltette az érdeklődésedet bátran jelentkezz és rövidesen felvesszük Veled a kapcsolatot!


#LI-DNI
kattintson ide a Hays adatvédelmi szabályzat megtekintéshez, amelyben részletes információt talál arra vonatkozólag, hogy miként használjuk és védjük személyes adatait, és az ehhez kapcsolódó jogait.

Összefoglaló

Állás típusa
Munkaerő-toborzás
Iparág
Information Technology
Hely
Budapest
Szakterület
Technology
Szám:
1190074
Closing date
20 Feb 2025

Kapcsolatfelvétel tanácsadóval

Beszéljen Anna Sary, a pozícióval foglalkozó szaktanácsadónkkal, akinek címe Budapest
Akadémia utca 6., 1. emelet, Academia Offices

Telefon: 06705081404

Hasonló állások, mint a(z) Payroll Lead Expert

  • International Payroll Specialist

    Payroll, International Payroll, English-speaking, Payroll Legislation, Payroll data, Budapest
    Budapest
  • Senior Payroll Specialist

    payroll, bérszámfejtés, HR
    Budapest
  • Accounts Payable Analyst (French speaking)

    French / AP / PTP / Accounts payable / finance
    Budapest