Nemzetközi partnerünkhöz keresünk Payroll Lead Expert kollégát, Budapesti munkavégzésre.
A leendő Payroll Lead Expert feladata a külsős bérszámfejtési partner bevonásával működtetett, teljeskörű (end-to-end) bérszámfejtési folyamat menedzselése a felelősségi körébe tartozó vállalatok tekintetében.
Milyen feladatok várnak rád:
Szabálykövetés, határidők betartása:
Ügyfelek: kapcsolattartás, kommunikáció
Elsődleges kapcsolattartó az ügyfél cégek P&O/HR kapcsolattartói, valamint az egyéb központi funkció felelősei (pl. Számvitel, Adóosztály) irányába a bérszámfejtési szolgáltatáshoz és folyamatokhoz kapcsolódó kérdésekben. Kiemelten az ügyfél igények kezelése (pl.: bérelemkódok létrehozása, payroll naptárat érintő változtatási igények etc.), folyamat-változások egyeztetése (pl.: főkönyvet érintő ügyek esetén), munkatársi/vezetői kommunikáció
Vendor management:
A sikeres jelentkezéshez az alábbiakra van szükség:
- Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
- Bérszámfejtői és TB ügyintézői területen szerzett 6-8 éves szakmai tapasztalat
- Microsoft Office alkalmazások haladó szintű ismerete (kiemelten Microsoft Excel)
- SAP HR /Workday rendszer használatában szerzett tapasztalat előnyt jelent
- Vezetői pozícióban szerzett releváns tapasztalat előnyt jelent
Amit partnerünk kínál:
- Modern nemzetközi környezet, diverzitás
- Hosszú távú munkalehetőség, heti 40 órás munkavégzés
- Versenyképes juttatási csomag, cafeteria és teljesítményértékelés
- Egészségbiztosítás
- Céges laptop és mobiltelefon
- Irodai masszázs
- Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
- Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
- Home office és rugalmas munkavégzés
Amennyiben a leírás felkeltette az érdeklődésedet bátran jelentkezz és rövidesen felvesszük Veled a kapcsolatot!
#LI-DNI