Milyen a jó LinkedIn profilkép

Az első benyomás nem ok nélkül meghatározó és a kép néha többet mond ezer szónál. Ez vonatkozik a profilképre is a legnépszerűbb üzleti közösségi portálon - a LinkedIn-en. A fénykép a személyes márka része, olyan elem, amely lehetővé teszi, hogy pozitív módon kitűnjön és a toborzó vagy a munkáltató emlékezzen rá - még akkor is, ha csak néhány másodpercre nézett rá.

A HR szakértők olyan embereket szeretnének alkalmazni, akik nemcsak megfelelnek a vállalat követelményeinek és beilleszkednek a szervezeti kultúrába, hanem mint alkalmazottak képviselik a munkaadót és pozitívan befolyásolják a vállalat márkáját. A profilkép így rendkívül fontos elemmé válik - különösen az álláskeresők számára. Fotó hozzáadása a LinkedIn profilhoz növeli annak esélyét, hogy többen nézzék meg azt. Mindez azért van, mert a profilfotó hiánya korlátozza a profil megjelenítését a keresési eredmények között.

Drága egy profi fotó? Semmi sem lehet rosszabb! Még saját forrásaival is, pénzügyi költségek felmerülése nélkül készíthet nagyszerű fényképet, amely pozitív első benyomást kelt a nézőkre. Érdemes azonban odafigyelni néhány kulcsfontosságú elemre, és ne feledje, hogy a profilképből fakadó középszerűség egyszerűen rosszul mutat bennünket. Lehetséges, hogy minden kötelezettséget, kapcsolatot és kihívást megközelítünk.

 

Válassza ki a ruháját az elvégzendő munkához, és ne az Ön munkájához

Igaz, hogy a profilképében mindenekelőtt önnek kell lennie. Amikor egy fotót üzleti jellegű szociális médiabe teszünk, emlékeznünk kell arra, hogy a karrier kialakításának és a szakértői kép kialakításának a célja a címzettek szemében. A ruhák ennek a képnek a része, ezért annyira nagy a fontossága. Ezért a munkaerő-felvételi szakértők hangsúlyozzák, hogy a képen érdemes olyan ruházatban megjelenni, amely megfelel a jelölt pályázásának, ez általában magasabb pozíciót jelent, nagyobb felelősséget vagy nagyobb választékot jelent, mint a jelenleg tartott.

Ez azt jelenti, hogy a fotón a nyakkendő alatt kell bemutatkoznunk? Nem feltétlenül. Noha a legtöbb férfi öltönyt és nők kiegyensúlyozott, egyenruhás ruhát visel, még intenzív színeket vagy nem szabványos kivágást is felvehetünk - ha ez személyiségünknek megfelel, az álom üzleti helyzetébe is illeszkedik. Ne feledje, hogy a fénykép üzenet a címzettnek, tehát egy gyűrött ing vagy mély nyakkivágás hátrányaink lehet. A profilkép elkészítésekor érdemes kipróbálni néhány ruhát, és megnézni, hogy mi néz ki a legjobban.

 

Válasszon egy jó környezetet

Nagyon gyakran az üzleti jellegű szociális médiában elküldött profilfotókat olyan átgondolt háttérrel készítik, amely elvonja a figyelmet a profi képétől. A toborzók érintkezésbe kerülnek a lakásban lévő rendetlenség hátterében örökölt arcokkal, a vállalati logókkal, amelyekkel a fotón szereplő nincs kapcsolatban, tengerparti stranddal és még fürdőszobával. Vannak fotók társadalmi eseményektől is - magán jellegűek is, csoportképekből vagy egy távoli múltból kivágva. Az ilyen képek nemcsak a saját területükön működő szakemberek professzionális képét alkotják, hanem azt a benyomást keltik, hogy a profiltulajdonos a szakmai életben nem veszi figyelembe a részleteket vagy nem verbális üzeneteket, amelyeket kollégáinak vagy ügyfeleinek irányít. Milyen hátteret kell választania? ilyeneknek köszönhetően a szakértő arca fel lesz téve. Tehát fogadjon az egyszerűségre. A legjobb választás egy szilárd háttér - fehér vagy szürke - természetes vagy természetes megvilágítással. Ennek eredményeként a fényképezés nézőit nem fogja elvonni a háttér zavarja. Figyelembe kell venni a fénykép minőségét is. Amint azt a LinkedIn javasolja, annak legyen egy meghatározott dimenzióval. Minden alkalommal meg kell vizsgálnunk, hogy a kiválasztott fénykép keretét beállíthatjuk-e a méretére, és hogy a fájl minősége elegendő-e ahhoz, hogy a fénykép ne kerüljön elmosódásra. Ellenkező esetben válasszon másik fényképet.

 

Válassza ki a megfelelő pózt

Az utolsó, bár nem utolsósorban fontos kérdés a fényképben bemutatott hozzáállásról szól. Ha profi szeretne nézni, túlzásba léphet. Akkor a képen nagyon komolyan, kényelmetlenül és fenyegetően nézünk ki. Hogyan kerülhető el Vegye figyelembe a fotó mind az arcát, mind a testbeszédet.

A LinkedIn-nek szánt fényképnek le kell fednie az arcot és a vállakat, míg az arcnak legfeljebb 60 százalékot kell elfoglalnia. kép. Szélesebb felvételek esetén nehéz lehet a ábrázolt személy gyors azonosítása. Csakúgy, mint egy jelmez - érdemes kipróbálni néhány felvételt, és kiválasztani azt, amelyen a karakter fontos vonásait mutatjuk be szakmai szempontból.

00

Follow us

               

Hogyan készüljünk fel videóinterjúra

A videóinterjúra is épp úgy fel kell készülni, mint egy személyesre. Hogy mikre kell odafigyelni?

Career opportunities

Check out our open positions and find the one which suits you the best.

Our services

Check out our other HR related services.

Contact us

For a tailor-made proposal or career consulting, feel free to contact us.